دوستت دارم ...


سکوت

 

به اندازه ی کلاغ ها که کاج را دوست دارند...

به اندازه ی دختر کوچولویی که عروسکش را دوست دارد.....

به اندازه ی پسر کوچولویی که آرزوی پلیس شدن را دوست دارد.....

به اندازه ی آفتابگردانی که آفتاب را دوست دارد.....

به اندازه ی بچه ها که عمو پورنگ را دوست دارند.....

به اندازه ی بزرگتر ها که تام و جری را دوست دارند.....

به اندازه ی مادر بزرگ که تسبیحش را دوست دارد......

به اندازه ی دانش آموزی که روز آخر امتحانات را دوست دارد......

به اندازه ی شاعری که لحظه ی سرودن را دوست دارد.....

به اندازه ی مادری که عروسی تنها پسرش را دوست دارد.....

به اندازه ی کودکی که دست تکان دادن برای هواپیما را دوست دارد.....

و....

همیشه دوستت دارم....

همیشه منتظرت هستم ....

 



نظرات شما عزیزان:

tanha_5505
ساعت18:27---18 خرداد 1390
سلام عزیزموب واقعا نازه متناش فوق العادست
اهنگشم خیلی خوبه
ولی من میگم یه چی به این مطلبت اضاف کن اینکه به اندازه چشمام دوستت دارم چون نمیخوام یه روزی چشمام رو از دست بدم و نتونم زیبایی ها رو ببینم.
به منم سر بزن عزیز..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت15:40توسط ستاره | |